©2008-2013 arabiasaudyjska.blogspot.com / Umm Latifa in Saudi Kingdom
ALL RIGHTS RESERVED / wszelkie prawa zastrzeżone
Kopiowanie i rozpowszechnianie artykułów, treści opublikowanych oraz zdjęć mego autorstwa bez mej zgody pisemnej zabronione.

Respect copy rights - they are protected.
Copying images, text published on the blog without a written permit from the author is forbidden, as well as removing name of the author and address of the blog from images published underneath. Do not commit cyber crime.


1 stycznia 2008

tytułem wstępu



Z zamiarem dzielenia się informacjami o życiu w Arabii Saudyjskiej z szerszą grupą odbiorców nosiłam się od dawna. Niestety chroniczny brak wolnego czasu, a może i zorganizowania wciąż odsuwał ten pomysł na jutro. I jutro jest dziś. Nie wiem, na ile uda mi się systematycznie prowadzić niniejszy blog, mam nadzieję, że uda mi się stworzyć interesującą stronę, która przybliży czytelnikom zarówno życie, głównie lecz nie tylko, kobiet w Arabii Saudyjskiej. W Arabii mieszkam od lipca 2003 roku, tutaj przyszły na świat nasze dzieci, to kraj mojego męża, jego rodziny. Nie sądzę, bym mogła powiedzieć, że jest to również mój kraj...  Niemniej jednak, wiąże mnie z nim tak wiele, że jest miejscem dla mnie bardzo ważnym, o którym chciałabym opowiedzieć tym wszystkim, którzy z otwartym sercem i umysłem chcą się o nim dowiedzieć.

Na zdjęciu: jeden z najbardziej reprezentacyjnych budynków w Rijadzie, o nazwie "Al-Mamlaka" (Królestwo). Mieści się tu min. hotel "Four Season", luksusowe centrum handlowe, którego jedno z 3 pięter przeznaczone jest tylko dla kobiet, tzw. "Womens' kingdom" (Królestwo Kobiet), biura, ambasady, restauracje. Na ostatnim piętrze budynku - imponujący punkt widokowy.

1 komentarz:

HereendAfter pisze...

Assalamu aleykum,
Sisitro, Twoj blog jest bardzo interesujay, bardzo ciekawi mnie, skad czerpiesz swoja wiedze i oczytanie, czy masz wyksztalcenie zwiazane z tematyka Islamu, a moze literackie? Bardzo chetnie przeczytalabym kilka slow o Tobie, Twoim zyciu 'zawodowym' teraz czy przed przyjeciem Islamu, gdyz poznanie autora czesto pozwoli lepiej zrozumiec i wczytac sie w jego teksty. (Oczywiscie z przyczyn zrozumialych nie prosze o dzielenie sie informacjami zbyt prywatnymi czy osobistymi, lecz jednynie umiejetne przyblizenie nam Swojej osoby.)
Dziekuje.
Oddana czytelniczka

"Nie wierz w czyjeś zdanie, ani go nie przyjmuj, dopóki nie przekonasz się, że jest w pełni słuszne. Postępując inaczej wyrządzasz sobie krzywdę i daleki będziesz od poznania prawdy. Traktuj ludzi z czystym sercem, bez uprzedzeń, jak ktoś, kto chce zrozumieć i słuchać, by powiększyć swoją wiedzę, i przyjąć jeśli jest słuszna, a odrzucić, jeśli jest błędna". Ibn Hazm