©2008-2013 arabiasaudyjska.blogspot.com / Umm Latifa in Saudi Kingdom
ALL RIGHTS RESERVED / wszelkie prawa zastrzeżone
Kopiowanie i rozpowszechnianie artykułów, treści opublikowanych oraz zdjęć mego autorstwa bez mej zgody pisemnej zabronione.

Respect copy rights - they are protected.
Copying images, text published on the blog without a written permit from the author is forbidden, as well as removing name of the author and address of the blog from images published underneath. Do not commit cyber crime.


15 marca 2011

nominacja do The Tribute Award!

Wow. 
Miło mi bardzo - dziękuję Misfits za nominowanie Arabii Saudyjskiej do 


tym bardziej, iż jest to jedyny polskojęzyczny blog (jak na razie) :). 

Dla zainteresowanych: nominacje kończą się jutro (możecie zatem nominować swoje ulubione blogi prowadzone przez muzułmanki, nie mogłam nie skorzystać z tej okazji - i nie dodać do polskiej grupy autorek bloga Muzułmanki), 

od 17go marca do 19 marca (włącznie)
będzie trwało głosowanie na łamach bloga: 
ogłoszenie wyników 20 marca ;). 

9 komentarzy:

Sefie pisze...

Jeśli wygrają blogi na które głosowałam liczę na wirtualny kawałek kunafy:):) pozdrawiam Umm Latifo

UMM LATIFA (in Saudi Kingdom) pisze...

@ Sofija: :x, ale na razie mają miejsce nominacje do "oskarów" - głosowanie ma mieć miejsce od 17-go ;)

Anonimowy pisze...

Oddałam głos na Pani bloga, od kilku miesięcy jestem wierną czytelniczką. Trzymam kciuki za wygranie rankingu.
Pozdrawiam
Kasia

Asia pisze...

glos oczywiscie oddany :D

UMM LATIFA (in Saudi Kingdom) pisze...

Dziękuję! Miło mi!

Sefie pisze...

Umm Latifo Jestem rozczarowana wynikami głosowanie Twój blog naprawdę na nagrodę zasługuje...tak bym chciała Cię przytulić bo aż żal Mi ię zrobiło, że nie ma Twojego bloga w pierwszej trójce nawet nie brałam pod uwagę tego, że nie będzie tego bloga poza scisłą trójka..
Ale wczoraj myszkując około północy na stronie z ankieta zauwazyłam że ostatni na liście blog miał zawrotna ilośc głosów jak dla Mnie aż podejrzane proporcje ale Ja szara myszka nie mogę tego podwazyc:)
Pozdrawiam serdecznie

UMM LATIFA (in Saudi Kingdom) pisze...

Dziękuję bardzo :) - ja nie płaczę :) - traktuję to jako zabawę :). Podziękowania wszystkim, którzy oddali na Arabię głosy :).

Anonimowy pisze...

Natrafiłam na Pani bloga na blogu jordania okiem polki. Obie Panie piszecie ( każda w swoim stylu) bardzo interesująco, barwnie i co naważniejsze staracie się o przekazywanie rzetelnej wiedzy o tak odmiennych a jakże ciekawych kulturach. Dla mnie bardzo interesujących od momentu kiedy mogłam się osobiście zetknąć z Bliskim Wschodem i Półwyspem Arabskim i nawiązać nowe znajomości. Pozdrawiam serdecznie, czytam z ciekawością i dziękuję za to, że w ogóle się Pani chce dzielić z nami swoja wiedzą i wrażeniami. Iwona

UMM LATIFA (in Saudi Kingdom) pisze...

Bardzo mi miło Pani Iwono! Dziękuję, i zapraszam do lektury :).

"Nie wierz w czyjeś zdanie, ani go nie przyjmuj, dopóki nie przekonasz się, że jest w pełni słuszne. Postępując inaczej wyrządzasz sobie krzywdę i daleki będziesz od poznania prawdy. Traktuj ludzi z czystym sercem, bez uprzedzeń, jak ktoś, kto chce zrozumieć i słuchać, by powiększyć swoją wiedzę, i przyjąć jeśli jest słuszna, a odrzucić, jeśli jest błędna". Ibn Hazm