©2008-2013 arabiasaudyjska.blogspot.com / Umm Latifa in Saudi Kingdom
ALL RIGHTS RESERVED / wszelkie prawa zastrzeżone
Kopiowanie i rozpowszechnianie artykułów, treści opublikowanych oraz zdjęć mego autorstwa bez mej zgody pisemnej zabronione.

Respect copy rights - they are protected.
Copying images, text published on the blog without a written permit from the author is forbidden, as well as removing name of the author and address of the blog from images published underneath. Do not commit cyber crime.


1 lutego 2009

Arabia Saudyjska: Rijadh

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nie mogę się dowiedzieć, jak jest z cenami rozmów telefonicznych z Arabii do Polski, z dostępem do internetu (ceny, dostępność) no i ciekawa jestem cen żywności. Zaczęłam teoretycznie rozważać wyjazd do pracy w szkole i złożyłam podanie online - pewnie nic z tego nie wyniknie, ale zaciekawiłam się. Gdybyś mogła o tym napisać - a jeśli wolisz, to na mój mail, znajdziesz na stronie. Pozdrawam.

UMM LATIFA (in Saudi Kingdom) pisze...

zob: przyjazd do Arabii do pracy
http://arabiasaudyjska.blogspot.com/2008/12/przyjazd-do-pracy-do-arabii-pytania.html
przeszukaj bloga pod katem slow: do pracy, cudzoziemiec, zob. posty opatrzone etykietą PRAKTYCZNE. Wszystko juz na blogu jest :-)

Anonimowy pisze...

Witam serdecznie,

Mój mąż, który od kilku tygodni jest już a Arabii, jeszcze w Polsce nabył telefon internetowy. Abonament ma wykupiony w warszawskiej strefie numeracyjnej. Jednorazowo jest to dość spory wydatek (aparat i roczny abonament około 500 zł), ale za to pozwala mu na rozmowy telefoniczne prawie za darmo. Również ja, dzwoniąc do niego, płacę jak za rozmowę krajową.
Pozdrawiam

UMM LATIFA (in Saudi Kingdom) pisze...

Ja porozumiewam sie z rodzina przez internet (komunikator yahoo plus skupe), plus internetowy telefon phoneserve, z ktorego moge dzwonic na komorki i telefony stacjonarne za granica za grosze. Bez abonamentow. Wiecej na ten temat:
http://arabiasaudyjska.blogspot.com/2008/11/tanie-rozmowy-z-polsk-z-arabii.html

"Nie wierz w czyjeś zdanie, ani go nie przyjmuj, dopóki nie przekonasz się, że jest w pełni słuszne. Postępując inaczej wyrządzasz sobie krzywdę i daleki będziesz od poznania prawdy. Traktuj ludzi z czystym sercem, bez uprzedzeń, jak ktoś, kto chce zrozumieć i słuchać, by powiększyć swoją wiedzę, i przyjąć jeśli jest słuszna, a odrzucić, jeśli jest błędna". Ibn Hazm